donderdag 13 september 2012

Fietstochten op vakantie met mijn Garmin Edge 800 GPS

Voor de zomervakantie kocht ik een Garmin Edge 800 GPS. Ik kocht het toestel voornamelijk om in de zomervakantie tochten te kunnen maken in Italiƫ en Oostenrijk, onze vakantiebestemmingen voor dit jaar. De technologie is verbluffend en het toestel bezorgde me dan ook al uren fietsplezier. Ik haalde tijdens de vakantie tochten van het net die door lokale wielertoeristen waren opgeladen en ontdekte op deze manier prachtige fietswegen in Abruzzo en Jesolo en Italiƫ en ik maakte ook twee heerlijke bergtochten in Oostenrijk.

Bekijk en download hier mijn gemaakte tochten:

Lido di Jesolo - San dona di Piave (123 km.) Veneto, ITA
Lido di Jesolo - Portogruaro (111 km.) Veneto, ITA
Passo Lanciano (122 km.) Abruzzo, ITA
Montesilvano-Penne (99 km.) Abruzzo, ITA
Lucknerhaus (66 km.) Oost-Tirol, OOS
Stallersattel (175 km.) Oost-Tirol, OOS







Geen opmerkingen:

Een reactie posten